logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

תמ”א 38 – תהליכי עבודה

גלובלינקס התחדשות עירונית / תמ”א 38 / תמ”א 38 – תהליכי עבודה

חברתנו מציעה ללקוחותיה תהליך עבודה מובנה שנועד לממש בדרך הטובה והאיכותית ביותר תוכניות להתחדשות עירונית – תמ”א 38 תיקון 3 (חיזוק מבנה קיים) או תמ”א 38 תיקון 2 (פינוי בינוי), תוך שקיפות מלאה ושיתוף פעולה מלא עם דיירי הבניין.  תהליך זה אינו מחייב כל עלות כספית מצד הדיירים, וכולל, בין היתר, את השלבים הבאים:

  1. שלב ייעוץ מקדים – בדיקת היתכנות ראשונית של יישום תוכנית תמ”א 38 בבניין, בדיקת תוכניות בניין ופיתוח סביבתי, הצגת התוכנית הראשונית לדיירים, הצגת חלופות ומענה על שאלות מקצועיות.
  2. שלב בדיקת היתכנות – בשלב זה, לאחר הסכמת הדיירים לעבור משלב הייעוץ לבדיקת ההיתכנות מתבצעות על-ידינו בדיקות היתכנות בכל המישורים הרלוונטיים – הנדסי, משפטי, מיסויי, תכנוני ועוד.
  3. גיבוש הצעה לביצוע – לאחר שקלול הנתונים שהתקבלו בשלב הבדיקה, מוגשת ההצעה לדיירים, כולל תכנון חיזוק המבנה/הריסתו ובנייתו מחדש על פי תוכניות ותקנים עדכניים, כמו גם על פי המציאות בשטח, הצגת תוכניות להרחבת יחידות הדיור,שיפוץ חזיתות הבניין, החלפת תשתיות – תמ”א 38 תיקון 1 ו-3, או לחילופין להריסת הבניין והקמתו מחדש – תמ”א 38 תיקון 2 –פינוי בינוי. בשלב זה מוצגים גם לוחות זמנים ונבחרת נציגות דיירי הבניין וכן עו”ד לייצוג הדיירים.
  4. גיבוש הסכם התקשרות – החברה, בשיתוף פעולה עם נציגות הדיירים, מגבשת הסכם התקשרות ותוכניות מתקדמות הכוללות את כל פרטי הפרויקט וזכויות הדיירים.
  5. טיפול בקבלת אישורים והיתרים – החברה מגישה את כל התוכניות לוועדות המתאימות ודואגת לקידום הפרויקט בכל המישורים וזאת לצורך קבלת היתרי בנייה.
  6. שלב הביצוע – עם קבלת היתרי הבנייה, מתחילה החברה להוציא לפועל את שלב הביצוע והבנייה על פי כל ההסכמים והתוכניות שנחתמו אל מול הדיירים והרשויות הרלוונטיות. בשלב זה אנו דואגים למפקח בנייה להבטחת איכות הבנייה באתר וכן להתחשבות מלאה בצרכי הדיירים המתגוררים בבניין (במידה ומדובר בתמ”א 38 תיקון 3).
  7. גמר בנייה והשבחת הנכס עם סיום עבודת הבנייה, חיזוק המבנה, שיפוץ ושדרוג  (תמ”א 38 תיקון 3) או הריסתו ובנייתו מחדש (תמ”א 38 תיקון 2 – פינוי ובינוי), לשביעות רצונכם המלאה, אתם מקבלים נכס משודרג, עם השבחה משמעותית של הנכס, דירה גדולה ומרווחת יותר, חזות מעוצבת ועדכנית ומערכות בניין חדשות ומתקדמות.

למילוי שאלון מתעניין תמ”א 38, לחץ כאן >>

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן