logo
A powerful architecture & Construction theme. Construct your website in the perfect Ratio.
Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula

בית להתחדשות עירונית

גלובלינקס התחדשות עירונית / אודות החברה / בית להתחדשות עירונית

גלובלינקס התחדשות עירונית הינה חברה מובילה לייזום וניהול פרויקטי נדל”ן, בדגש על מיזמים של תמ”א 38. לחברתנו ניסיון מוכח בניהול וייזום פרויקטי תמ”א 38 עם למעלה מ-20 פרויקטים במיקומים מרכזיים ברחבי גוש דן והשרון.

הפעילות בישראל הוקמה מתוך הכרה אסטרטגית בחשיבותה של תוכנית מתאר ארצית, תמ”א 38, הכוללת חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה, שדרוג כלל המערכות בבניין ותוספות אחרות, מתוך שאיפה להעניק לכל לקוחותינו מענה מקצועי ואחראי, העונה על כלל הצרכים הנוצרים לאורך התהליך ועל מנת לחבר ולשלב בצורה מיטבית בין ישן לחדש במסגרת התחדשות עירונית, תוך התמקדות בתמ”א 38 – חיזוק מבנים עם תוספות בנייה (תמ”א 38 תיקון 3) או פינוי בינוי (תמ”א 38 תיקון 2).

גלובלינקס התחדשות עירונית עומדת תמיד לשירות הדיירים –  נציגת שירות לדיירי הבניינים מתחזקת קשר קבוע עם נציגות הדיירים של הפרוייקטים בתכנון ובביצוע, ואדריכל/מעצב פנים שאחראי על תכנון הדירות ועיצובן ברמה הגבוהה ביותר עבור הדיירים, כמו גם על מתן מענה לדיירים המשנים את דירתם כחלק מן הפרוייקט.

פרט לצוות שלנו, שמתמחה בתחום התמ”א 38 וממשיך להרחיב כל הזמן את יכולותיו, אנו משתפים פעולה עם יועצים חיצוניים מן השורה הראשונה ובכללם, אדריכלים, יועצים ומהנדסים נוספים הנדרשים לתכנון כל פרוייקט, עורכי דין, קבלנים ומפקחים האמונים על הנושאים השונים הדורשים טיפול  על-מנת להשלים כל פרוייקט על הצד הטוב ביותר.

מטרתנו העיקרית הינה ליצר סביבת מגורים חדשה ואיכותית, המאפשרת ליהנות ממגוון היתרונות של דירה בבניין חדש, תוך שמירת היתרונות הקיימים – כמות שכנים מצומצמת ומיקום ייחודי במרכזי הערים, בסמוך למוקדי בילוי ותרבות.

הסיבות שהפכו את גלובלינקס לבית מקצועי ומוביל להתחדשות עירונית:

  • ניסיון ומומחיות: החברה הינה אחת החברות הגדולות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית (תמ”א 38) ומנהלת כיום פרויקטים רבים בערים מרכזיות כמו תל-אביב, רמת גן, הרצליה, רעננה, קרית אונו, הוד השרון ועוד. לצפייה בגלריית תמונות פרויקטים שהושלמו / לקראת אכלוס מבית גלובלינקס לחץ כאן >>
  • איתנות פיננסית: החברה בעלת איתנות פיננסית מוכחת המעניקה חוסן וביטחון פיננסי לדיירים לאורך כל הדרך.גלובלינקס התחדשות עירונית גם עוסקת במתן ליווי פיננסי, בפרוייקטים נבחרים, לקבלנים ולחברות אחרות המבצעים פרוייקטי תמ”א 38.
  • אמינות ובקרת איכות קפדנית: גלובלינקס התחדשות עירונית מעמידה לרשות כל פרויקט את מלוא יכולותיה על מנת להתאים את סביבת המגורים לדרישות לקוחותינו, תוך עמידה ביעדים, הקפדה על בקרת איכות וירידה לפרטים, והכל על פי לוחות הזמנים שהוגדרו לפרויקט ולשביעות רצון כל הגורמים.
  • תודעת שירות ויחס אישי: צוות המומחים שלנו מטפל באופן אישי בתהליכי העבודה אל מול הרוכשים והדיירים, כל זאת בליווי צמוד ומקצועי, המאפשר בניית יחסי שותפות ואמון לאורך כל הדרך, על בסיס טיפול אישי בכל נושא הנוגע לרווחת הדיירים ולאיכות הביצוע.

 

הפרויקטים המוצגים באתר הנם פרוייקטים בישראל בתחומי - תמ"א, חיזוק, שימור, הריסה ובנייה של כל החברות בקבוצה ובעלי מניותיה.

פיתוח ושיווק באינטרנט DreamZone

דילוג לתוכן